...شهر خلوت
دریافت کد خوش آمدگویی

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


شهر خلوت...







نویسندگان بلاگ عاشق تنها



آثار تاريخي عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



وضعیت من در یاهو



آمار بلاگ عاشق تنها



طراح قالب بلاگ عاشق تنها:



موزیک و سایر امکانات بلاگ عاشق تنها





تو نباشی

همه ی دنیا رو گشتم تا تو رو پیدا کنم

تو نباشی نمیشه عشقی دیگه پیدا کنم

پس ازم نگیر نگاتو، پس نگیر ازم صداتو

...جونمو میدم براتو، میمیرم

به عشق عشقه تو زنده امو

عشقه تو واسم همه چیزمو

...نبودنت واسم مرگه

من به جز تو عشقه تو عشقی رو عشق نمیدونمو

فقط معنی عشقو تو چشم تو میخونمو

...زندگی بی تو هرگز

به عشق عشقه تو زنده امو

عشقه تو واسم همه چیزمو

...نبودنت واسم مرگه

من به جز تو عشقه تو عشقی رو عشق نمیدونمو

فقط معنی عشقم تو چشم تو میخونمو

...زندگی بی تو هرگز

به عشق عشقه تو زنده امو

عشقه تو واسم همه چیزمو

...نبودنت واسم مرگه

من به جز تو عشقه تو عشقی رو عشق نمونمو

فقط معنی عشقو تو چشم تو میخونمو

زندگی بی تو هرگز... همه ی دنیا رو گشتم تا تو رو پیدا کنم

تو نباشی نمیشه عشقی دیگه پیدا کنم

پس ازم نگیر نگاتو، پس نگیر ازم صداتو

...جونمو میدم برا تو، میمیرم

به عشق عشقه تو زنده امو

عشقه تو واسم همه چیزمو

... نبودنت واسم مرگه

من به جز تو عشقه تو عشقی رو عشق نمیدونمو

فقط معنی عشقو تو چشم تو میخونمو

...زندگی بی تو هرگز

همه ی دنیا رو گشتم تا تو رو پیدا کنم

تو نباشی نمیشه عشقی دیگه پیدا کنم

پس ازم نگیر نگاتو، پس نگیر ازم صداتو

... جونمو میدم برای تو، میمیرم

به عشق عشقه تو زنده امو

عشقه تو واسم همه چیزم

...نبودنت واسم مرگه

من به جز تو عشقه تو عشقی رو عشق نمیدونمو

فقط معنی عشقو تو چشم تو میخونمو

...زندگی بی تو هرگز

به عشق عشقه تو زنده امو

 

عشقه تو واسم همه چیزم

 

...نبودنت واسم مرگه

من به جز تو عشقه تو عشقی رو عشق نمیدونمو

فقط معنی عشقو تو چشم تو میخونمو

...زندگی بی تو هرگز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط میتی در 21:6 | |